poniedziałek, 2 lutego 2015

JUŻ MIESIĄC...


 Formuła ślubów zakonnych, którą razem z rocznikiem wypowiedziała ostatni raz w dniu swojego
  JUBILEUSZU,
Jak żywe są dziś słowa poświęcam się całkowicie Bogu mojemu Panu... 


 Ta wyglądał Jej RAJ na ziemi...


U Jej Matki. Jakiej? sami zgadnijcie
W dzisiejszym dniu nie sposób o Niej zapomnieć.


A ta róża to z okazji DNIA ŻYCIA KONSEKROWANEGO.
Ufam, że w niebie są bardziej okazałe.

"Musicie być mocni 
mocą miłości
która jest potężniejsza niż śmierć"
św. Jan Paweł II

40 komentarzy:

  1. brak słów, ale.....
    "Musicie być mocni
    mocą miłości
    która jest potężniejsza niż śmierć"
    św. Jan Paweł II


    ... dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślubowanie w Gdańsku. Tak blisko mnie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Pustka po niej wciąż krzyczy...
    Włączyłam ją do swoich modlitw za zmarłych ;-)))
    choć... może to ona teraz wyprasza da nas laski, opiekuje się nami i... uśmiecha się tym swoim zawadiackim uśmieszkiem ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam i zawsze będę Judytę pamiętać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi brakuje Judyty, miała zawsze dobre słowo dla mnie ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze będę pamiętać....

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze będzie w mych myślach , sercu, modlitwie ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Tej Siostrze, która napisała posta. To hołd oddany naszej Kochanej Judytce, a przez nią Maryi w święto Oczyszczenia.Niech Siostra czasem coś napisze, niech blog Judytki żyje, Ona się na pewno tym cieszy...Serdecznie pozdrawiam wszystkie Siostry, które Ona kochała...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie to samo chciałam powiedzieć. Niech blog Judytki żyje.

      Usuń
    2. dziękuję Barbaro że tak pięknie to ujęłaś
      pamiętam,dziś szczególnie,o wszystkich Siostrach ,z wdzięcznością:*

      Usuń
    3. I ja dołączam się do prośby, niech blog kochanej Siostry Judyty żyje dalej, niech to bedzie hołd dla Jej pamięci.

      Usuń
    4. Ja również o to proszę ...

      Usuń
  9. Nigdy nie zapomnę Judytki.
    Bardzo dziękuję za ten post.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pamiętam i będą Ją zawsze pamiętała ...

    OdpowiedzUsuń
  11. Pamiętam i pamiętać będę.
    Czy ktoś wie, na którym cmentarzu leży w Warszawie? Miejsce, numer kwatery? Chciałabym Ją odwiedzić, kwiaty położyć, światło zapalić ...

    OdpowiedzUsuń
  12. Wieczny odpoczynek, racz Jej dać Panie.....
    Pamiętam o niej w modlitwie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak brakuje mi jej, ale widocznie TOBIE jest bardziej potrzebna...

    OdpowiedzUsuń
  14. [*] Amen, amen. Judyto,To Ty już Żyjesz, a my umieramy. ..módl się za nami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Judyta tyle wniosła w me życie..utwierdzała, jej słowa tak piekne . Niech Jej posty zostaną..niech będą przekazem. Na pewno do nas uśmiecha się .Darzyła zawsze dobrym i MĄDRYM słowem.
    Do zobaczenia Judytko...

    OdpowiedzUsuń
  16. Wczoraj pochowaliśmy mojego Tatę. Może spotkali się już z Judytą...

    OdpowiedzUsuń
  17. Pamiętam i pamiętać będę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nigdy tak nie miałam, znałam Ja tylko z bloga. Płakałam, kiedy odeszla do lepszego swiata. I dziś, miesiąc później oczy znów mam mokre. Mam nadzieje, ze kiedyś, gdzieś Tam hen hen będzie mi dane po prostu sie do niej przytulić.

    OdpowiedzUsuń
  19. Gdziekolwiek jest niech się za nas modli...bo my o niej nie zapomnimy...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. wspolodczuwam i bardzo zazdroszcze tej wiary i tego pelnego spokoju

    OdpowiedzUsuń
  21. wieczne odpoczywanie racz Jej dać, Panie...

    Cieszę się, że blog nie zginie - jest potrzebny wielu osobom.

    OdpowiedzUsuń
  22. Judyta...już na zawsze zostanie w mojej pamięci...
    uśmiecham sie do Niej...

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak pięknie jest to napisane, ja nie znałam Judyty osobiście tylko przez ten blog i choć łzy z oczu lecą, to cieszę się, że ona jest już Tam, że nie cierpi.
    Raduje mnie też, to że ten blog nie poszedł w zapomnienie, że coś tu się dzieje, że Siostry piszą czasami. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  24. na zawsze pozostanie w mojej pamięci...

    OdpowiedzUsuń
  25. Cieszę się, że znów mogę tu zajrzeć i zdjęcie Judytki zobaczyć.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie ma Jej, a jednak wciąż jest wśród nas...

    OdpowiedzUsuń
  27. Judytko, zawsze będę pamiętać...

    OdpowiedzUsuń
  28. Pamiętam i tęsknię za nią, tam jej lepiej u Matki niebieskiej, ale mnie Judytki brakuje.

    OdpowiedzUsuń