sobota, 1 września 2012

O pojemniku po oleju…


U nas mówi się » bidon » na pojemnik plastikowy, w którym znajduje się olej rodzimej produkcji. Po zużyciu oleju, a oleju używa się dużo, właściwie bardzo dużo, pojemnik zostaje pusty i pełni różne funkcje. Nosi się w nim wodę ze źródła, matango - czyli wino palmowe, i może służyć jako.... 



Grać i śpiewać każdy może..., nieprawdaż?


Ps. Ten filmik był prezentowany na moim blogu, ale dzisiaj przeglądając zdjęcia i filmy, aby zrobić PORZĄDEK przed wakacjami pomyślałam: co mi szkodzi dać takie granie raz jeszcze...




24 komentarze:

  1. Teraz już wiadomo, że dzieci afrykańskie mają świetne wyczucie rytmu i muzyki, skoro tak wcześnie zaczynają ćwiczyć!!!!
    Ślę moc serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oni muzykę mają we krwi:)
    Pozdrowienia:)
    Pamietam kiedy byłam dzieckiem nie musiało być zabawek.Potrafiliśmy sie doskonale bawić tym co znależliśmy na strychu.Dziś sa zupełnie inne czasy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha, ha, Judytko, być może oglądamy następcę Mitchell'a. Super maluch!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. dzieci na całym świecie mają te same zwyczaje. Umawiają się czy co? nasza malutka klepie tak na taborecie:) rut

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzieci naśladują dorosłych. Widać ten malec ma muzykalnych rodziców :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe rytmy. Oglądam już któryś raz. Super maluchy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzieci wszędzie są piękne i radosne...Serdeczności Judyto..

    OdpowiedzUsuń
  9. Śpiewać i grać każdy może, trochę lepiej lub trochę gorzej...

    Bodajże Augustyn z Hippony napisał, że kto śpiewa, ten dwa razy się modli. Można to przekonanie przenieść i na granie na bidonie:-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Najważniejsze, żeby znaleźć wspólny rytm...:)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj,dziękuję za odwiedziny.Pokazujesz świat tak dla mnie nieznany w sposób "łatwoprzyswajalny" dla laika ,który wie o misjach bardzo niewiele.Pozwolę sobie zaglądać często i chłonąć wiadomości tak ciekawe i interesujące.
    Pozdrawiam Cibie bardzo serdecznie, dobrego tygodnia życzę

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak właściwie popełniłam ogromny nietakt, zwróciłam się w powyższym poście do siostry na ty,jeszcze raz przepraszam
    Mariola

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapach piwonii;W swiecie blogowym powszechnie mowimy sobie na Ty, nie czuje sie urazona. Nigdy nikogo z odwiedzajacych moj blog nie prosilam o tytuowanie mnie siostra, ale jesli ktos chce tutuowac mnie siostra bardzo prosze...
    Serdecznosci
    JUdith

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale się uśmiałam.......fantastyczny filmik szkoda tylko że taki krótki.Moja wnusia też nieraz rytmy w ten sposób wybija na czym popadnie.....pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomyliłam linki w poprzednim komentarzu......sorry.

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam.
    Dziękuję za wizytę na moim blogu. Dzieci zawsze mają swoje pomysły - prawie na wszystko ... :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kreatywność rządzi. No i rytm :)))

    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  18. te maluchy są super,a jakie wyczucie rytmu...ile ekspresji...:P
    Super filmik...
    pozdrawiam milutko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny maluch! :) Jeden pojemnik, a ile radości :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Do trzech razy sztuka - mała dopięła swego :)
    Wspaniały koncert. Murzyni mają muzykalność w genach - nikt im nie dorówna np. w tańcu...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale macie tam wesoło :)
    Śliczne maluszkiiiii- rozczula mnie ten widok :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Judytko, cudowne dzieciaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Chciałbym tak umieć grać jak te maluchy. Świetny filmik.

    OdpowiedzUsuń