czwartek, 10 października 2013

O jesieni nad Bałtykiem...

Zapewniam Was, że to jesienny brzeg Bałtyku.
 Słońce przygrzewa, wiatr iście jesienny, zimny, ale co tam zimny wiatr! Czapka na głowie, kurtka na plecach, a na nogach dobre buty i można spacerować.
 To wymarzony czas na spacer i trzeba korzystać póki jesień
 jeszcze przychylna /śmiech/! W głowie mam słowa i melodię piosenki w wykonaniu Magdy Anioł...



Zawsze pójdę tam, gdzie Ty,
Moją drogę znaczą, ślady Twoich stóp.
Przystanią moją jest najmniejszy nawet kąt,
 tylko w domu Twym...
W każdym krańcu świata, będę szukać Cię. 
W każdym krańcu świata... tam odnajdę Cię




Przy Tobie zawsze będę, po tchnienia kres,
 Ostatnią myśl wśród wichrów i wśród burz.
 Ty jeden życia sens... Nas nie rozdzieli nic. 
W każdym krańcu świata, będę szukać Cię.
 W każdym krańcu świata... tam odnajdę Cię...




P.S
Rok temu jesień powitała mnie w Gdańsku...
Zima, wiosna, lato... cały rok. Był to piękny czas, który pokazał mi siebie, jakiej jeszcze nie znałam. Wszystko przemija i przemienia nas.
Jak przemieni nas upływający czas i związane z nim wydarzenia zależy tak naprawdę tylko od nas samych...


29 komentarzy:

  1. Tak, zmieniamy się z każdą przemijającą minutą. Trudno zauważyć te małe zmiany, ale kiedy spojrzeć na siebie po latach to już co innego... widzimy wyraźnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. im jestem starsza,tym czas jakby szybciej płynie...tydzień za tygodniem...I ja się zmieniam,moje postrzeganie świata...widzę to przemijanie,ale i dostrzegam piekne detale,ktorych przedtem nie widziałam...
    od nas zależy,czy dalej będą to dobre przemiany,czy złe,a na niektore,może nie będziemy miec wpływu?nie wiem...
    pozdrawiam melancholijnie..piekne zdjęcia,Judytko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest to czego mi tu brakuje. Spacery nad morzem. Chyba coraz bardziej brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie tam Judytko!
    Ja wyjeżdżam w przeciwnym kierunku, ale relacja o tym w poniedziałek!
    Morze, ptaki, spokój i Twoje refleksje... dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie, melancholijnie, poetycko.
    Nie znam jesiennego Bałtyku. Znam trochę Bałtyk zimowy.
    Myslę, że każda pora roku nad polskim morzem ma swój urok.
    Pozdrawiam jesiennie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię morza, ale zdjęcia ładne. I ten obrazek z mewami, to jedyne co nad naszym morzem "robi" klimat. Wtedy wiadomo, że to nasze. Natomiast jakieś sztuczne palmy, czy słomiane parasolki, to jakaś taka podróba... Nie, Bałtyk ma swój klimat i należy to eksponować i to wykorzystać w celu przyciągnięcia turystów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne zdjecia, jakie wyraziste chmury, samotna zaglowka, mewy....klimatycznie w tym roku nie bylam nad Baltykiem...szkoda. Pozdrawiam Cie serdecznie, widze , ze jeszcze Cie na ma w Warszawie

    OdpowiedzUsuń
  8. "Jak przemieni nas upływający czas i związane z nim wydarzenia zależy tak naprawdę tylko od nas samych..."
    doskonale powiedziane

    OdpowiedzUsuń
  9. często zapominamy, że z upływającym czasem mamy współbrzmieć... a nie iść obok siebie, jakbyśmy się nie znali

    OdpowiedzUsuń
  10. Dwa lata temu o podobnej porze byłem nad Bałtykiem, więc potwierdzam, że tak wygląda jesień nad morzem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zmieniamy się każdego dnia, ale zmiana nie wynika w 100% tylko od nas, od naszej reakcji, choć my tak to odczuwamy.
    Na pierwszym zdjęciu typowy jesienny Bałtyk, trochę grozny, choć słońce świeci.
    Najmilszego,;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nasze morze o każdej porze roku jest piękne. Szkoda, że nie mogę tam teraz być. Pozdrowienia zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne są te zdjęcia. Bardzo lubię tę piosenkę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Urodziłam się nad morzem i czasem, szczególnie jak patrzę np. na takie zdjęcia to tęsknię
    Magda Anioł pięknie śpiewa:):
    Serdeczności ślę

    OdpowiedzUsuń
  15. "rozmarzyłam" się :D kocham morze o każdej porze roku i w każdą pogodę :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo bliskie miejsca memu sercu pokazałas... az mi sie zateskniło!

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne pierwsze zdjęcie...Już rok minął?

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie byłam nad morzem jesienią... a teraz mi się zamarzyło... po tych zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nad Bałtykiem jest pięknie o każdej porze roku :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie! Właśnie dotarło do mojej świadomości jak dawno go nie widziałam...
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Byłem zimą i wiosną, ale jesienią jeszcze nigdy. Pora to zmienić i doświadczyć i... porównać z górami:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dawno nie byłam nad morzem...miło popatrzeć i pomarzyć:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam nadmorski wiatr! I tylko nadmorski ;-)) Tylko, oczywiście potrzebny jest porządny sztormiak i gumiaki ;-)) Taka pogoda nad Bałtykiem jest najlepsza, bo wchłania się najwięcej jodu ;-)) A tak na prawdę to pogoda zależy od stanu naszego ducha, prawda? Jeśli jesteśmy szczęśliwi, to powiemy "zobacz, jaki piękny, uplastyczniający świat wiatr", ale gdy mamy światu wszystko za złe, to będziemy warczeć, że "znowu dzisiaj słońce praży" ;-)) Czyli zostaje nam sobie życzyć pogody ducha, bo wtedy wszystko jest piękniejsze;-))
    A przekonałam się o tym w Wiedniu. Kiedy byłam pierwszy raz z koleżanką, to było brudno, drogo i obleśnie. Za to, za drugim razem ze Starym Trutniem (chociaż sporo po ślubie;-)) było fantastycznie, pięknie i cudownie! Więc znowu punkt widzenia zależy od punktu siedzenia...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. I tak mieliśmy naprawdę piękne lato tego roku... Teraz jeszcze mamy złotą, polską jesień, a taka ładna pogoda (przynajmniej ładnie jest w Krakowie, nie wiem jak jest teraz gdzieś indziej) o tej porze roku nie zdarza się zbyt często. Mam tylko nadzieję, że 1 i 2 listopada, i potem w weekend będzie chociaż w miarę ładnie...
    Wstyd się przyznać, ale w Gdańsku nigdy nie byłam - nawet wycieczki w moich szkołach jakoś Gdańsk omijały...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ...od nas, od tego jak bardzo pozwolimy Bogu nas prowadzić.

    OdpowiedzUsuń
  26. Po prostu zastygłam w zachwycie nad twoimi zdjęciami!

    OdpowiedzUsuń